FLUX,  spol s r.o.

Webové aplikace

 

 

Webová aplikace Elektronické výplatní pásky

Webová aplikace Elektronické výplatní pásky je webovou alternativou tenkého klienta se stejným jménem.

 

Webová aplikace Hodnocení vzdělávacích akcí

Webová aplikace Hodnocení vzdělávacích akcí je určena pro hodnocení probíhajících akcí z pohledu zaměstnance.

 

Webová aplikace Plánování dovolených

Plánování dovolených je webová aplikace propojená s modifikovatelným systémem workflow. Slouží k vytvoření ročního plánu dovolených s ohledem na definovatelná specifika organizace. Aplikace je koncipována hlavně jako nástroj vedoucích, kterým dává přehled o plánech dovolených svých podřízených a umožňuje jejich schvalování, pokud nejsou vzájemně v konfliktu.

 

Webová aplikace Hodnocení zaměstnanců

Webová aplikace Hodnocení zaměstnanců rozšiřuje personální část hodnocení tím, že umožňuje hodnotit zaměstnance z různých hledisek včetně sebehodnocení. Podporuje celý proces hodnocení zaměstnanců od přípravy (vlastní stupnice, kriteria, dotazníky), přes samotné hodnocení až po sledování závěrů a úkolů hodnocení.

 

Webová aplikace ORS

Webová aplikace ORS umožňuje přístup k organizační struktuře organizace s možností jejího tisku.

 

Branný zákon

Modul umožňuje evidování údajů podle § 17, odst. 3 branného zákona (zákon 585/2004 Sb.) a tisk jmenného seznamu pro místně příslušné vojenské správy. Tento modul je podpořen i webovým přístupem pro zodpovědné osoby včetně možnosti tiskových výstupů.

 

Ochranné pracovní pomůcky

Modul řeší komplexní problematiku přidělování, evidování a revizí ochranných a pracovních pomůcek (OOP). Umožňuje definování nároků OOP na jednotlivých systemizovaných místech, podporuje vytváření profesních skupin s nezbytnými OOP a u zaměstnanců umožňuje vedení evidence vyzvednutých OOP.

Modul umožňuje nastavit parametry dané pomůcky včetně plánování její životnosti, sledování předepsané revize, velikosti, atd.

Webová aplikace umožňuje přístup s editací (zpravidla vedoucí zaměstnanci) a přístup bez editace pro zaměstnance s možností náhledu jejich vlastní karty OOP.

 

Pracovní úrazy

Modul řeší komplexní evidenci pracovních úrazů podle zákona 170/2014 platného od 1.1.2015 včetně tisku předepsaného hlášení o úrazu a jeho změnách podle přílohy č. 1 a 2 tohoto zákona. Dále umožňuje evidenci drobných poranění. Webová aplikace umožňuje uživatelský přístup pro náhled či editaci.

 

BOZP

Modul řeší evidenci zdravotních prohlídek, přezkoušení odborných profesí a školení BOZP. Webová aplikace umožňuje uživatelský přístup pro náhled či editaci.

 

Webová aplikace Snímač

Nahrazuje hardwarový docházkový terminál - např. v případě zapomenutí karty nebo v případě odloučeného pracoviště. Zaměstnanci se přihlašují při spuštění programu přiděleným jménem a heslem. Každý zaměstnanec vidí své denní průchody.

Systém lze rozšířit řadou dalších modulů

 

Modul Jednotného přihlašování (Single Sign On)

Modul Single Sign On je nadstavbovým modulem zaměřujícím se na zvýšení uživatelského komfortu. Po přihlášení uživatele do MS Windows umožňuje přístup do aplikací systému Fluxpam bez nutnosti opětovného zadávání hesel. Je možné nastavit, pro jaké aplikace se bude používat. Podmínkou je vlastnictví AD modulu, který se stará o ověřování uživatele vůči Active Directory.

 

Active Directory

AD modul sjednocuje řešení přístupů ke všem aplikacím s produktem „Active Directory“ firmy Microsoft. Lze použít pro přístup uživatelů systému i pro přístup osob obsažených v datech systému.

 

Univerzální import docházky

Modul Univerzální import docházky slouží jako interface mezi docházkovým systémem třetích stran a mzdovým systémem FLUXPAM 5. Tímto modulem lze přímo do mzdového oddělení importovat jednotlivé nepřítomnosti zaměstnanců (např. volno, nemoc) a současně i mzdové složky (přesčasy, pohotovost apod.).

 

Stravenky

Modul Stravenky pro evidenci vydaných stravenek zpracovává nároky na obědy. Umožňuje výdej a příjem stravenek včetně jejich evidence za aktuální i za předchozí měsíce. Dále provádí předpokládaný výpočet nároků na obědy.

 

Elektronické výplatní pásky

Modul Elektronické výplatní pásky umožňuje zaměstnancům firmy užívající mzdový program FLUXPAM 5 zobrazit svoje výplatní pásky. Pásky je možné vybírat i z minulých období a samozřejmě je i tisknout. Komunikace mezi serverem a klientem probíhá šifrovaně a přístup uživatele je chráněn heslem. Tímto modulem lze obejít nutnost tisku klasických výplatních pásek. Modul je také dodáván jako webová aplikace.


Avízo

Modul Avízo umožňuje automaticky zaslat e-mailovou zprávu nadefinovaným příjemcům při změně obsahu libovolné položky. Zprávu lze modifikovat od jednoduchého upozornění, po rozsáhlou zprávu s údaji z databáze. E-mail lze odesílat v určený čas a může obsahovat změny více zaměstnanců. Tímto modulem lze sledovat rovněž činnost serveru SDPAM. S tímto modulem již nepropásnete žádnou důležitou změnu!

 

Dokumenty

Modul Dokumenty přidává v programu FLUXPAM 5 a v modulu Personalistika novou „položku“, která umožňuje pro každého zaměstnance vkládat soubory typu .doc, .xls, .pdf, .jpg, a .bmp. Vzniklé úložiště je přímo v DB. Odpadají tedy problémy se zálohováním a bezpečností zde uložených dokumentů. Úložiště je vhodné pro všechny dokumenty a doklady daného zaměstnance (např. oscanované doklady o vzdělání, potvrzení o studiu atd.)

 

Sledování změn

Modul Sledování změn slouží k pohodlnému a přehlednému dohledání změn. Nabízí dohledání změny stavu všech položek, včetně Personální, změny vybraných relačních tabulek, informace o přihlašování a odhlašování uživatelů a další vybrané akce. Administrátor systému má možnost nastavit rozsah sledovaných událostí.

 

Výstup do MS Office

Modul Výstup do MS Office umožňuje přímý výstup do dokumentů vytvořených v prostředí MS Office firmy Microsoft.

 

Výstupy do Daňového portálu

Pro zasílání Vyúčtování daně ze závislé činnosti včetně všech příloh a Vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně slouží Výstupy do Daňového portálu. Ty vygenerují soubory ve tvaru požadovaným MF.

Personalistika

Veškeré údaje o zaměstnancích organizace v požadované struktuře pro Vašeho personalistu a mnoho dalšího obstará modul Personalistika.

Samotný systém FLUXPAM 5 obsahuje všechny základní personální údaje. O jejich rozšíření (jak my říkáme na "velkou personalistiku") se stará právě představovaný modul Personalistika.

Modulem Personalistika je tedy výhodné doplnit základní systém. Údaje již vyplněné, budou viditelné a použitelné v modulu Personalistika.
Díky jediné databázi nedochází k zbytečným duplicitám při zadávání a komfort je zvýšen možností výběru z aktuálních číselníků.
Algoritmy i způsob zadávání jsou přehledné a zachovány stejné.
 

Celý modul je členěn do několika sekcí:

organizační struktura

Členění jednotlivých útvarů organizace vyjadřující nadřazenost, podřazenost a vzájemné vazby.

Základem personálního systému je organizační struktura (organizační strom) s možností zadávání organizací, sekcí, odborů, oddělení, sekretariátu, v různé hierarchii a s možností kdekoliv ve struktuře zadávat systemizovaná místa.

Jednotliví zaměstnanci se přiřazují na definovaná systemizovaná místa.
Modul umožňuje variantní vytváření organizační struktury (vytvářet jednotlivé varianty systemizace, platná je vždy pouze jedna).

Změny v organizační struktuře lze provádět velice snadno - prostým přesunutím myší na vybrané místo. Pokud má přenášený prvek pod sebou přiřazené další prvky, přenese se celá část větve od zvoleného prvku dolů.
Historicky je možné zobrazit organizační strukturu k jakémukoliv datu.

 

vzdělávání

Pomocí tohoto modulu organizace zabezpečí odborný růst svých zaměstnanců.

Eviduje vzdělávací organizace a jednotlivé vzdělávací akce, a to ve stadiu přípravy, přihlašování zájemců, výběru a vyslání zájemců na kurz.
Obsahuje nákladovost na akce i na jednotlivé absolventy, evidenci lektorů a předaných materiálů, vyhodnocení vzdělávacích akcí.

Pro posouzení efektivity lze sledovat, kolika vzdělávacích akcí se zaměstnanec zúčastnil s vyčíslením nákladů na jeho účast.

Součástí je tvorba osobního vzdělávacího plánu.

 

výběrová řízení

Tento modul řeší činnosti spojené s výběrem nových zaměstnanců.

Tato sekce umožňuje evidenci uchazečů o zaměstnání, výběrové řízení s komisí i bez komise, možnost převzetí požadavku na uchazeče přímo ze systemizovaného místa, na které bude výběrové řízení probíhat, sledování dodání požadovaných dokumentů účastníky výběrových řízení, vyhodnocení účastníků výběrového řízení s možností stanovení pořadí účastníků, převedení vybraného zaměstnance do aktivních zaměstnanců.

 

benefity

Oblast správy a evidence nenárokových složek platu.

Sekce zvaná Benefity slouží k evidenci a ke sledování čerpání nenárokových složek platu (i FKSP). Na základě zvolené váhy umožňuje vyhodnotit nárokování zaměstnanců.

 

hodnocení zaměstnanců

Tento modul zvládá celý proces hodnocení zaměstnance, od stanovení kritérií až k jejich vyhodnocení. Umožňuje sledovat silné i slabé stránky zaměstnance, motivuje ho a poskytuje zpětnou vazbu.

Do Hodnocení zaměstnanců patří oblast hodnocení zaměstnance nadřízeným i část, kde hodnotí zaměstnanec sám sebe. Systém pracuje v návaznosti na definované kompetence jednotlivých pracovních pozic a lze je přímo využít při odměňování zaměstnanců.

Vedoucí zaměstnanec může v rámci hodnocení pracovat s Rozvojovými a Výkonovými úkoly.

Docházka

Tento modul je navržen pro vedoucí pracovníky, kteří mají na starost kontrolu docházky podřízených zaměstnanců.
Umožňuje vkládat různé činnosti do kalendáře a zpracovávat fyzické průchody tak, jak byly zaznamenány snímači.

Zpracovanou docházku je možno vytisknout ve formě pracovních listů. Uživatelé docházky mohou používat tzv. "Úrovně oprávnění" a historii zadaných změn, což umožňuje přesně sledovat průběh úprav a vylučuje neoprávněné zásahy do informací o docházce.

 

Aplikace obsahuje:

  • komplexní výpočet odpracované doby
  • úplné zpracování všech druhů přerušení pracovní doby
  • víceúrovňový systém přístupových práv
  • řadu tiskových výstupů (přehled docházky, bilance, průchody atd.)

 

Další přednosti:

  • okamžitý přehled o přítomnosti zaměstnanců
  • zadávání docházky přímo do kalendáře
  • možnost sledování docházky s přesností na minuty
  • plánování dovolených v rámci měsíce
  • vyhodnocení a nastavení odpracované doby pracovníka v závislosti na druhu pracovní doby nebo na jejích okolnostech (pružná, pevná, turnusová)
  • přímý export dat do mzdového kalendáře FLUXPAM 5

 

Modul Docházka lze doplnit dalšími souvisejícími moduly:

Modul Snímač

Modul Snímač umožňuje registrovat průchody přes PC. Nahradí magnetický snímač. Navíc zobrazuje datum a čas centrálního počítače (serveru docházky) a průchody aktuálního dne. Zaměstnanci se přihlašují při spuštění programu přiděleným jménem a heslem. Každý zaměstnanec vidí své denní průchody. 

Modul Výčetka

Modul Výčetka zobrazuje každému zaměstnanci osobně informace o průběhu pracovní doby za posledních pět týdnů. Poslední týden je týdnem aktuálním. Zde se může každý zaměstnanec informovat o svých denních průchodech. Modul je také dodáván jako webová aplikace.

Modul Nástěnka

Modul Nástěnka poskytuje přehled o přítomnosti zaměstnanců a dostupnosti zdrojů, např. služebních aut, projektorů, zasedacích místností apod.

FLUXPAM 5

Sofistikované řešení vzniklé na základě skutečných potřeb mzdových účetních.
Intuitivní, přehledný a bezpečný systém.

 

Přednosti mzdového systému FLUXPAM 5:

  • komplexní řešení mzdové problematiky
  • sledování historie položek
  • přepočty do minula za libovolné období
  • zadávání údajů do budoucnosti
  • variabilní a modifikovatelný systém dle potřeb uživatele
  • kontextová víceúrovňová nápověda
  • automatický aktualizační systém

 

Struktura mzdového systému FLUXPAM 5:

Program je rozdělen do tří základních oddělení – osobního oddělení, personálního oddělení (PaM) a mzdového oddělení.
Osobní oddělení a oddělení PaM obsahují základní informace o zaměstnanci a jeho přiznaných mzdových nárocích, s historií na jednotlivých položkách.
Ve mzdovém oddělení se zadávají měsíčně se měnící údaje a probíhá vlastní výpočet mzdy.

 

Systém rozeznává čtyři stavy zaměstnance:

  • aktivní - všichni zaměstnanci, kterým je zpracovávána mzda
  • připravení - noví zaměstnanci, kterým je zadán měsíc nástupu vyšší, než aktuální
  • neaktivní - zaměstnanci, kteří byli po ukončení pracovního poměru zrušeni v osobním oddělení
  • smazaní - zaměstnanci určení ke smazání z databáze

 

Funkcionalita v bodech:

  • zpracování všech typů mezd
  • sledování historie položek
  • možnost šifrování dat
  • přepočty do minula za libovolné období
  • zadávání údajů do budoucna
  • výpočet sociálního a zdravotního pojištění a všech typů daně
  • nadstandardní množství tiskových sestav
  • modifikovatelné tiskové sestavy
  • vlastní vývojové prostředí
  • kompletní podpora národního prostředí
  • výpočet náhrad při pracovní neschopnosti, včetně náhrad nad limit
  • vytváření podkladů a generování Přílohy k žádosti o nemocenské dávky ČSSZ
  • sledování podpůrčí doby v nemoci, včetně podpůrčí doby u důchodců
  • výpočet ztráty na výdělku po dobu pracovní neschopnosti
  • sledování platových postupů a výpočet dalšího platu u zaměstnanců státní správy
  • podpora zapracování služebního zákona (zákon č.234/2014 Sb.) včetně elektronického podávání na portál ISoSS
  • automatický výpočet zákonného pojištění odpovědnosti
  • stanovení povinného podílu osob se ZPS
  • automatický výpočet zákonných srážek včetně exekucí
  • generování statistického šetření Trexima, ISP a dalších statistik, včetně statistiky zdravotnictví a školství
  • sledování nároku, čerpání a zůstatku dovolené
  • poskytování a odvod příspěvků organizace na penzijní připojištění a kapitálové životní pojištění zaměstnance


Program umožňuje:

  • zadávání docházky přímo do kalendáře
  • sledování docházky s přesností na minuty
  • import docházkových dat do mzdového kalendáře
  • odvod srážek složenkami, formátem ČSNF, příkazem k úhradě
  • zasílat elektronické formuláře na ČSSZ přes rozhraní VREP
  • vytváření hromadných příkazů v elektronické podobě
  • výstupy pro daňový portál MF
  • poskytování příspěvků organizace na penzijní a kapitálové životní pojištění zaměstnance
  • tisk zákonných výstupů souvisejících se zpracováním mzdové agendy
  • jednoduché vytváření vlastních sestav, rekapitulací a formulářů s výstupy do MS Office a PDF
  • vytváření kompatibilních médií pro velké množství peněžních ústavů
  • export vybraných mzdových položek do libovolného účetního programu
  • importovat data do mzdových vět pomocí universálního importéru (např. obědy, hodiny přesčasu atd.)

Aktuálně